Guide

Beskrivning

3

Beskrivning

Nu är det dags att lyfta fram de allra bästa sidorna av ditt objekt.

- Korta beskrivningen

Några korta meningar som ska väcka intresse – max 150 tecken. Fokusera på en sak och lyft fram den fördelen. Tänk kort och säljigt!

- Utförlig beskrivning

Här kan du skriva hur långt som helst. Beskriv objektets skick, potentiella användningsområden, ja allt som är relevant för en hyresgäst. Börja med det viktigaste. Försök också att dela upp texten i tydliga stycken för överblick. Hjälp läsaren att hitta relevant information.
Objektvisions annonser indexeras av Google. Var därför noga med att ange viktiga sök- och nyckelord som den som söker lokal använder sig av. Läs mer om hur du Google optimerar din annons här >>

- Övrig information

Här finns möjlighet att notera särskild information som inte passar i den säljande beskrivningen. Kanske något specifikt om tillträdet, ventilation eller byggnaden i övrigt?

- Checkboxar för sökbar information

Balkong, fiberanslutning, lastport, kundparkering, dusch, elbilsplatser? Här kan du välja att kryssa i de boxar som stämmer med ditt objekt.