Guide

Så skapar du en säljande annons

Lär dig utforma en riktigt bra annons som fångar intresset hos din målgrupp. Så här fungerar Objektvisions publiceringsverktyg.

1
Geografi

Det första steget när du ska publicera en ny annons är att beskriva lokalens läge och omvärld.

Läs hela texten
2
Grunduppgifter

De här uppgifterna är sökbara – och därmed extra viktiga att fylla i. Tänk som en hyresgäst och försök bjuda på så mycket information som möjligt. Det underlättar matchningsprocessen.

Läs hela texten
3
Beskrivning

Nu är det dags att lyfta fram de allra bästa sidorna av ditt objekt.

Läs hela texten
4
Media

Statistiken visar att annonser med bättre bildmaterial blir uthyrda snabbare. Och antalet bilder påverkar också mängden intresseanmälningar. Så här gör du för att fixa proffsiga bilder till din annons.

Läs hela texten
5
Kontaktpersoner

Vem är det potentiella hyresgäster först ska komma i kontakt med? Det styr ni över i det sista steget i publiceringsverktyget.

Läs hela texten
6
Objektvisions betygsystem

Bättre annonser ger mer information till den som letar lokal och ger en mer effektiv uthyrningsprocess.

Läs hela texten